Jak obsłużyłby Cię software house gdyby był restauracją?
W przypadku współpracy z software house’em, ze względu na poziom skomplikowania usługi, relacje pomiędzy klientem a wykonawcą są unikalne.
2018-09-04, 11:54

W zależności od kultury organizacyjnej danej firmy, specyfiki oferowanej usługi i sposobu pracy, procesy obsługi klienta różnią się od siebie. Zastanawiać mogą nie tylko używana terminologia, ale sposób współpracy i proces zarządzania projektem. W tym artykule poprzez alegorię pokażemy Ci wszystkie zależności, które pojawiają się w procesie rozwoju produktu cyfrowego od pierwszego kontaktu do wydania produktu.
Czytaj więcej na blogu Appchance: Jak obsłużyłby Cię software house gdyby był restauracją?

KONTAKT / AUTOR
Katarzyna Wolska
Appchance
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.